تعداد بازدید: 1535

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 11 تير 1387-0:0

قضيه صنفي است،سياسي اش نكنيد،لطفا"!

برخي از دانشجويان دانشگاه مازندران که جلوي ساختمان مرکزي اين دانشگاه تجمع کرده بودند، از برخورد شديد حراست اين دانشگاه و تهديد آنان به اخراج از دانشگاه خبر دادند. 


 ظهر چهارشنبه هفته قبل (5 تير )حدود 50 نفر از دانشجويان دخترخوابگاه حضرت زينب(ع) واقع در بلوک 5 براي احقاق حقوق خوابگاهي خود جلوي ساختمان مرکزي دانشگاه مازندران تجمع آرامي به مدت ساعت 2 ساعت برگزار کردند.


چند نفر از دانشجوياني که در اين تجمع بودند، اظهار داشتند: شب قبل از تحصن بچه ها در نمازخانه جمع شدند تا گوشه اي از مشکلاتشان مانند استفاده بيش از ظرفيت اعلام شده از خوابگاه ها و ديگر مشکلات دانشجويي را علي رغم وعده هاي داده شده مبني بر حل آنها به گوش مسئولان برسانند به همين علت دانشجويان به صورت آرام به سمت ساختمان مرکزي راه افتادند که متاسفانه مسوولان دانشگاه اين تجمع را يک تحصن سياسي تلقي کرده و حراست دانشگاه نيز دانشجويان را تهديد کرد در صورت ادامه تجمع و اعتراض نسبت به اخراج آنها اقدام مي کند.


يکي ديگر از دانشجويان معترض ضمن تاکيد بر غير سياسي بودن تجمع گفت: ما فقط براي حل مشکلات خوابگاه و چند مشکل ديگر به سمت ساختمان مرکزي رفته بوديم و اين اعتراض فقط جنبه صنفي دارد.
اين دانشجو ادامه داد:دو روز پيش خانمي از حراست آمد و از دانشجويان امضا خواست و روي برد هم زده بود که کسانيکه 4 ترم از خوابگاه استفاده کردند بايد خوابگاه را ترک کنند .


يکي از دانشجويان ترم 2 خوابگاه هم گفت: ورودي هاي 86 هر کدام را در اتاق هاي بلوک 5 به صورت 7نفره جاي دادند و گفتند ترم بعد به شما خوابگاه مي دهيم که اين چنين نشد دربلوک 7 هم خوابگاه احداث شد ولي قرار است به دانشجويان ورودي 87 تحويل داده شود و برگه اي که براي بچه ها به صورت تعهد نامه جهت عدم تجمع دوباره آوردند قيد نشده بود که به چه دليل تجمع انجام شد به همين دليل دانشجويان از امضا آن خودداري کردند.


در پايان دانشجويان از مسوولان دانشگاه خواستند به دور از شائبه سياسي و با سعه صدر بيشتري مشکلات آنان را بررسي کرده و براي حل آن تلاش کنند.(bornanews)



    ©2013 APG.ir